Barnehagens visjon

Lykkelig som liten!

I den visjonen legger vi at alle barn skal oppleve en barndom preget av trygge rammer, omsorg, lek, humor og glede, og at alle barn skal ha en barndom med en egenverdi!

I personalgruppa har vi fokus på hvordan vi på best mulig måte kan skape et godt psykososialt barnehagemiljø, og sikre at alle barn får den støtten, omsorgen og veiledningen de trenger for å ha det trygt og godt. Mer om hvordan vi arbeider kan du lese i vår handlingsplan mot mobbing som ligger under menypunktet "om oss" > "Vedtekter og lenker".

Det at vi er en liten barnehage gjenspeiles også i vår visjon. Personalgruppa, foreldregruppa og barnegruppa kommer tett på hverandre, og vi har unike rammer for å gi et barnehagetilbud preget av høy kvalitet!